Zmeda v Ljubljani: Nepregledne dolge vrste vsak dan znova

Zmeda v Ljubljani: Nepregledne dolge vrste vsak dan znova

V Ljubljani se še drugi dan po otvoritvi pop-up trgovine na Gospodarskem razstavišču vije dolga čakalna vrsta, ki kaže na neverjetno priljubljenost znamke SWY Brand. Tudi danes, podobno kot včeraj, obiskovalci za vstop porabijo več ur.

Vplivnica, fitnes trenerka in podjetnica Petra Parovel je z odprtjem trgovine v teh dneh v Ljubljani sprožila pravo evforijo. Čeprav je glede na pretekle podobne dogodke pričakovano veliko zanimanje, pa dejstvo, da je vrsta enako dolga tudi drugi dan, preseneča. Trgovina bo odprta skupaj tri dni.

Na Gospodarskem razstavišču je danes dopoldan vrstica čakajočih merila več kot 500 metrov – o tem priča fotogalerija spodaj in poročanje naše novinarke z mesta dogodka.

SWY Brand poleg trendovskih športnih oblačil ponuja tudi prehranska dopolnila, zdravo prehrano in izbrane športne pripomočke. Kljub razpoložljivosti izdelkov v spletni trgovini je obisk pop-up trgovine še posebej privlačen zaradi velikih popustov, ki segajo vse do 50 odstotkov, ter dodatnih promocij, kot so letaki za 15 odstotkov popusta na redno ceno izdelkov in akcije tipa 1+1.

Petra Parovel je po obsežnemu navalu v preteklem letu za letošnji dogodek, ki so ga skrbno načrtovali več kot mesec dni skupaj s 17-člansko ekipo, napovedala dobro pripravljenost. Vseeno se zdi, da so prostori še vedno premajhni za vse, ki želijo obiskati ta priljubljeni dogodek. Na Instagramu je Petra delila svoje predanost in navdušenje ob sodelovanju na projektu.

Vsekakor lahko rečemo, da je blagovna znamka SWY Brand dosegla velik uspeh na slovenskem trgu. Njihova priljubljenost med kupci samo še narašča in v prihodnosti lahko pričakujemo še več dogodkov, kot je bila ta pop-up trgovina na Gospodarskem razstavišču. Čestitke Petri Parovel in ekipi za tako uspešno poslovno potezo in odziv kupcev!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Back to top