Kontroverzna reklama z avtomobilom, v katerem je umrla Diana, vznemirja javnost

Kontroverzna reklama z avtomobilom, v katerem je umrla Diana, vznemirja javnost

“Številni so označili kot slabo marketinško potezo,” je bilo mnenje mnogih.

Francoska skupina ADMD, ki zagovarja pravico do evtanazije, je razburkala javnost z objavo provokativnega oglasa na socialnih omrežjih. V tem oglasu je bil prikazan prizor iz leta 1997, ko je v pariškem predoru v tragični nesreči izgubila življenje princesa Diana. Fotografija razbitine avtomobila je bila opremljena s sporočilom: “Diana si ni sama izbrala svojega konca … v letu 2024 bi morali imeti to možnost izbire.”

Oglas je hitro postal tarča številnih kritik. Blizu prijatelji pokojne princese in številni politiki so bili ostri v svojih odzivih, označujoč ga za nesprejemljivega in nizkega. “Gre za nasilno in brezčutno dejanje, ki temelji na izkoriščanju priložnosti. Diano so med njenim življenjem pogosto zlorabljali, zdaj pa izkoriščajo še njeno smrt,” je za časopis Daily Mail povedala sokrivateljica princese, baronica Rosa Moncton. Tudi iz Kensingtonske palače so prišli izrazi ogorčenja in zgroženosti nad povezovanjem njene tragične prometne nesreče z oglaševalsko kampanjo.

Kmalu po tem, ko je oglas sprožil val zgražanja med javnostjo, je skupina ADMD sporočila odločitev o umiku oglasa. V svojem uradnem sporočilu so poudarili, da se iskreno opravičujejo vsem, ki jih je uporaba te slike pretresla. V času nesreče je bila Diana stara 36 let in je umrla skupaj z Dodijem Fayedom, ko se je njun avtomobil zaletel v steber v predoru v Parizu, 31. avgusta 1997.

Kontroverzna reklama z avtomobilom, v katerem je umrla Diana, vznemirja javnost

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Back to top